dimarts, 10 de maig del 2016

CGT: Continuem treballant per assegurar el futur

Els dies passen molt de pressa, tots tenim un munt de coses al cap i costa de recordar allò que va ser important fa només uns quants mesos. L’equip de la CGT hem treballat molt aquests darrers 4 anys. Hem fet feina que es veu molt i feina que es veu poc, però que ens afecta en més o menys mesura a molts de nosaltres. I sempre amb l’únic objectiu d’assegurar el futur i millorar les condicions de feina dels treballadors i treballadores de l’Ajuntament.

A la CGT fem feina dia a dia per assegurar el futur de tots. La repassem? A que no ho recordàvem tot?

QUÈ HEM FET?

  • FONS SOCIAL: recuperació dels calaixos i incloure el personal interí en el pla de jubilació, abans restringit a titulars de plaça
  • DIES DE LLIURE DISPOSICIÓ: recuperació íntegra
  • DIES PER ANTIGUITAT: recuperació íntegra
  • JORNADA LABORAL: manteniment de l’horari
  • OAC: acord per reconèixer la jornada de tarda i els dissabtes i homologar la categoria del personal adscrit a administratiu
  • PROMOCIONS I MOBILITATS: incloure al personal interí I el personal laboral tant per als llocs base com per als llocs de comandament, abans restringit a titulars de plaça.
  • BASES: homologació i revisió dels criteris de cadascuna de les bases
  • CONCILIACIÓ FAMILIAR: compactacions reduccions horàries i flexibilització de jornades
  • Ampliació dels PERMISOS DE 6 MESOS no retribuits per al personal interí, abans restringit al personal titular de plaça
  • PERMÍS D’ESMORZAR: concessió per al personal amb jornada reduïda
  • Elaboració del reglament d’ADAPTACIÓ DE JORNADES per motiu de conciliació i/o adaptació per motius de salut
  • Denúncia davant d’Inspecció laboral de la no RETRIBUCIÓ UNIVERSAL DE LES JORNADES ESPECIALS (TORN PARTIT I DE TARDA)
  • SENTÈNCIA Tribunal Superior de Justícia de Catalunya favorable a la reclamació de la RLT per part de la CGT
  • Atenció personalitzada a més de 220 sol·licituds amb problemàtiques diverses a resoldre
  • Defensa de diverses persones en el decurs dels expedients disciplinaris amb resultat favorable al 100%
  • Mediació davant Recursos Humans per diverses reclamacions (RLT, EDs, conflictes laborals, etc)
  • Interlocució i mediació davant Recursos Humans i Gerència per resoldre conflictes de caràcter col·lectiu relatius al clima laboral i d’estructura organitzativa

En temes de salut laboral:
  • REGLAMENT CONTRA L’ASSETJAMENT LABORAL: promoure’n l’aprovació i difusió
  • Compliment de la NORMATIVA DE SEGURETAT de tota la MAQUINÀRIA de la Brigada Municipal
  • PLA D’EMERGÈNCIES de la seu de l’Ajuntament: actualització del pla i resolució de les incidències
  • CONDICIONS LABORALS DEL PERSONAL DE LA SEU DE L’AJUNTAMENT: neteja dels circuïts i canvi de filtres del sistema de ventilació, control del  grau d’humitat, lluminositat i radiacions electromagnètiques
  • CONDICIONS LABORALS DE L’OAC: seguiment i implantació de millores (temperatura, corrents d’aire, lluminositat, neteja del tapís...)
  • CONDICIONS LABORALS DE LA RECEPCIÓ DE L’AJUNTAMENT: instal·lació del panell protector posterior
  • CONDICIONS LABORALS DEL PERSONAL AUXILIAR DE L’ARXIU MUNICIPAL : prevenció de lesions (suport del personal de consergeria)
  • CONDICIONS LABORALS DEL PERSONAL QUE TREBALLA A LA VIA PÚBLICA A L’ESTIU: lliurament de garrafes d’aigua personals, protocol per excés de temperatura ambient
  • CONDICIONS LABORALS DE LA POLICIA: adquisició d’armilles de protecció antibala per a la Policia Local, lliurament de garrafes d’aigua personals, proposta de nou sistema de compra de vehicles policials per agilitar-ne l’adquisició
  • MILLORES DE LA NOVA SEU DE LA POLICIA LOCAL: seguiment i implantació (penjadors dels vestidors, trasllat del servidor de la sala de comunicacions, ...)
  • Reclamació de la dotació de VESTUARI i EPI per al personal municipal
  • Lliurament de CADIRES ERGONÒMIQUES per al personal administratiu de la Policia, Protecció Civil, Casa Mònaco, Xalet Negre, seu de l’ajuntament.
  • AVALUACIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS de la seu de l’Ajuntament: impulsar-ne l’inici
  • AVALUACIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS de la Policia: reclamació mesures pendents
  • Incorporació de la VACUNA DEL TÈTANUS per al personal de la Policia Local, brigada, supervisors/inspectors, conserges i treballadors familiars
  • Destinar l’import dels INGRESSOS PER BAIXA SINISTRALITAT a temes de salut laboral
  • Publicació de la informació sobre llocs de treball amb riscos per a l’EMBARÀS i la LACTÀNCIA
  • Formació en prevenció de riscos per al personal dels plans d’ocupació i lliurament d’EPI
  • Fomentar les donacions de sang en horari laboral: jornada de donació a la seu de l’ajuntament

QUÈ CONTINUEM RECLAMANT?

  • PLUS DE TARDA i JORNADA PARTIDA: reconeixement i pagament a tot el personal
  • DIES d’adaptació a la JUBILACIÓ: recuperació íntegra immediata
  • CONSERGES D’OFICINA: reconeixement per als conserges de biblioteques, centres culturals, escoles de música i d’art, escoles de primària
  • PLA DE CARRERA: pagament del pla de carrera
  • FONS SOCIAL: recuperar tot el pressupost
  • RLT: reunions per valorar llocs de treball i pagar sous justos
  • HORES EXTRA: pagament a tots els col·lectius (brigada,…)
  • FUNCIONARITZACIÓ: oferta voluntària per a tot el personal laboral
  • BASES generals i específiques per a la promoció i la mobilitat aprovades per reglament
  • REGLAMENT D’HORES EXTRA perquè tothom en pugui fer en igualtat de condicions
  • FORMACIÓ: transparència en l’oferta i adjudicació de cursos

En temes de salut laboral:
  • REGLAMENT DE SEGONA ACTIVITAT per a tot el personal municipal
  • Aplicació de les mesures preventives de L’AVALUACIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS de la Policia
  • Seguiment de les mesures pendents del PLA D’EMERGÈNCIES DE LA CASA DE CULTURA
  • Ús del GIMNÀS per a tot el personal municipal i FOMENT DE L’ACTIVITAT FÍSICA
  • Reubicació del PERSONAL ADMINISTRATIU DE LA POLICIA
  • Dotació d’ordinadors i taules adequades per al TREBALL POLICIAL esporàdic D’OFICINA
  • Control continu del GRAU D’HUMITAT a la seu de l’Ajuntament
  • Evitar les situacions de risc de la BRIGADA DE PINTURA DE VIA PÚBLICA
  • Millora de les condicions de treball del personal de neteja
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada