A
la CGT fem feina dia a dia per assegurar el futur de tots. La repassem? A que
no ho recordàvem tot?
QUÈ HEM FET?
- FONS SOCIAL: recuperació dels calaixos i incloure el personal interí en el pla de jubilació, abans restringit a titulars de plaça
- DIES DE LLIURE DISPOSICIÓ: recuperació íntegra
- DIES PER ANTIGUITAT: recuperació íntegra
- JORNADA LABORAL: manteniment de l’horari
- OAC: acord per reconèixer la jornada de tarda i els dissabtes i homologar la categoria del personal adscrit a administratiu
- PROMOCIONS I MOBILITATS: incloure al personal interí I el personal laboral tant per als llocs base com per als llocs de comandament, abans restringit a titulars de plaça.
- BASES: homologació i revisió dels criteris de cadascuna de les bases
- CONCILIACIÓ FAMILIAR: compactacions reduccions horàries i flexibilització de jornades
- Ampliació dels PERMISOS DE 6 MESOS no retribuits per al personal interí, abans restringit al personal titular de plaça
- PERMÍS D’ESMORZAR: concessió per al personal amb jornada reduïda
- Elaboració del reglament d’ADAPTACIÓ DE JORNADES per motiu de conciliació i/o adaptació per motius de salut
- Denúncia davant d’Inspecció laboral de la no RETRIBUCIÓ UNIVERSAL DE LES JORNADES ESPECIALS (TORN PARTIT I DE TARDA)
- SENTÈNCIA Tribunal Superior de Justícia de Catalunya favorable a la reclamació de la RLT per part de la CGT
- Atenció personalitzada a més de 220 sol·licituds amb problemàtiques diverses a resoldre
- Defensa de diverses persones en el decurs dels expedients disciplinaris amb resultat favorable al 100%
- Mediació davant Recursos Humans per diverses reclamacions (RLT, EDs, conflictes laborals, etc)
- Interlocució i mediació davant Recursos Humans i Gerència per resoldre conflictes de caràcter col·lectiu relatius al clima laboral i d’estructura organitzativa
En temes de
salut laboral:
- REGLAMENT CONTRA L’ASSETJAMENT LABORAL: promoure’n l’aprovació i difusió
- Compliment de la NORMATIVA DE SEGURETAT de tota la MAQUINÀRIA de la Brigada Municipal
- PLA D’EMERGÈNCIES de la seu de l’Ajuntament: actualització del pla i resolució de les incidències
- CONDICIONS LABORALS DEL PERSONAL DE LA SEU DE L’AJUNTAMENT: neteja dels circuïts i canvi de filtres del sistema de ventilació, control del grau d’humitat, lluminositat i radiacions electromagnètiques
- CONDICIONS LABORALS DE L’OAC: seguiment i implantació de millores (temperatura, corrents d’aire, lluminositat, neteja del tapís...)
- CONDICIONS LABORALS DE LA RECEPCIÓ DE L’AJUNTAMENT: instal·lació del panell protector posterior
- CONDICIONS LABORALS DEL PERSONAL AUXILIAR DE L’ARXIU MUNICIPAL : prevenció de lesions (suport del personal de consergeria)
- CONDICIONS LABORALS DEL PERSONAL QUE TREBALLA A LA VIA PÚBLICA A L’ESTIU: lliurament de garrafes d’aigua personals, protocol per excés de temperatura ambient
- CONDICIONS LABORALS DE LA POLICIA: adquisició d’armilles de protecció antibala per a la Policia Local, lliurament de garrafes d’aigua personals, proposta de nou sistema de compra de vehicles policials per agilitar-ne l’adquisició
- MILLORES DE LA NOVA SEU DE LA POLICIA LOCAL: seguiment i implantació (penjadors dels vestidors, trasllat del servidor de la sala de comunicacions, ...)
- Reclamació de la dotació de VESTUARI i EPI per al personal municipal
- Lliurament de CADIRES ERGONÒMIQUES per al personal administratiu de la Policia, Protecció Civil, Casa Mònaco, Xalet Negre, seu de l’ajuntament.
- AVALUACIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS de la seu de l’Ajuntament: impulsar-ne l’inici
- AVALUACIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS de la Policia: reclamació mesures pendents
- Incorporació de la VACUNA DEL TÈTANUS per al personal de la Policia Local, brigada, supervisors/inspectors, conserges i treballadors familiars
- Destinar l’import dels INGRESSOS PER BAIXA SINISTRALITAT a temes de salut laboral
- Publicació de la informació sobre llocs de treball amb riscos per a l’EMBARÀS i la LACTÀNCIA
- Formació en prevenció de riscos per al personal dels plans d’ocupació i lliurament d’EPI
- Fomentar les donacions de sang en horari laboral: jornada de donació a la seu de l’ajuntament
QUÈ CONTINUEM RECLAMANT?
- PLUS DE TARDA i JORNADA PARTIDA: reconeixement i pagament a tot el personal
- DIES d’adaptació a la JUBILACIÓ: recuperació íntegra immediata
- CONSERGES D’OFICINA: reconeixement per als conserges de biblioteques, centres culturals, escoles de música i d’art, escoles de primària
- PLA DE CARRERA: pagament del pla de carrera
- FONS SOCIAL: recuperar tot el pressupost
- RLT: reunions per valorar llocs de treball i pagar sous justos
- HORES EXTRA: pagament a tots els col·lectius (brigada,…)
- FUNCIONARITZACIÓ: oferta voluntària per a tot el personal laboral
- BASES generals i específiques per a la promoció i la mobilitat aprovades per reglament
- REGLAMENT D’HORES EXTRA perquè tothom en pugui fer en igualtat de condicions
- FORMACIÓ: transparència en l’oferta i adjudicació de cursos
En temes de
salut laboral:
- REGLAMENT DE SEGONA ACTIVITAT per a tot el personal municipal
- Aplicació de les mesures preventives de L’AVALUACIÓ DE RISCOS PSICOSOCIALS de la Policia
- Seguiment de les mesures pendents del PLA D’EMERGÈNCIES DE LA CASA DE CULTURA
- Ús del GIMNÀS per a tot el personal municipal i FOMENT DE L’ACTIVITAT FÍSICA
- Reubicació del PERSONAL ADMINISTRATIU DE LA POLICIA
- Dotació d’ordinadors i taules adequades per al TREBALL POLICIAL esporàdic D’OFICINA
- Control continu del GRAU D’HUMITAT a la seu de l’Ajuntament
- Evitar les situacions de risc de la BRIGADA DE PINTURA DE VIA PÚBLICA
- Millora de les condicions de treball del personal de neteja
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada